ÄNTLIGEN

Nu skrev jag precis klart de sista raderna på landanalysen! Dagen har varit fullspäckad med plugg. Började plugga runt 6, halv 8 kom Martin hit och vi pluggade till 11 tror jag hon var. Tack som fan för hjälpen, hade aldrig klarat det utan dig! Nu är det bara lite finslipning som saknas men det ska göras imon för nu ska jag gå och lägga mig. Konstigtnog är jag inte trött men det kan hända att jag är övertrött..I morgon väntas mycket stress så jag hoppas jag får en bra sömn de få timmarna jag får sova.

Jag skippade till och med innebandyträningen idag för att plugga klart det sista. Här bjuder jag på en bild på min otroligt snygga vän jennie från seriestarten =)
God natt me er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0