Laserdome med tacos

Matteprovet kändes helt okej, jag får nog ett G skulle jag kunna tro. Efter provet hade vi ett hål på några timmar så då passade jag på att plugga, duktig som jag var =) sen hade vi bad. Efter badet bastade jag en stund och det var ju inte igår, det var ruskigt göit! 
Efter skolan var det personalfest/möte på Ice. Där bjöds det på tacos och senare spelade vi laserdome. Själv kom man väl fyra båda matcherna. Bra jobbat!
När jag kom hem var det bonde söker fru på tv:n, allstå vilka jävla lirare det är med!!!
Nu väntas en lång natt med landanalysarbete..........

Ska försöka sno bärbara av Lovan och gå ut till mitt andra hem, utehuset. 
Schlafen sie gut.

 


                                                                                                                                  

                                                                                                                                   Det är fanimig komiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0