matte c

Nemen oj vad trevligt med lite gästbloggande i min ynkliga lilla blogg! :D
Vi är väl bara för grymma Lovisa Hååg!

Dagen började med en avocadomacka framför tv:n runt 10.30, försökte mig på landanalysen men lyckades inge vidare, några riwerside avsnitt lockade mera höhö. Runt halv 3 mötte jag upp bryngel på solstationen och sen begav vi oss till stan för att fixa lite med projektarbetet. Vi gjorde tyvärr inga större framsteg idag..När jag kom hem åkte jag hem till Lovis. Vi pluggade matte från kl 16.00-21-00, i hela 5 timmar som sagt! Jag har nog aldrig pluggat så länge i rad men det gick hur bra på hellst, tiden bara rann iväg. Tack Lovis! Trevligt var det att snacka ur sig med dig också, det var väldans länge sedan.. Nu hoppas jag bara på att det sitter tills imon då det första matte c provet ska skrivas. Nu är det godnattens för min del =)


Kommentarer
Postat av: Lovis

det får helt enkelt bli en tradition. varje matte prov!

2009-10-22 @ 13:16:10
URL: http://lovisahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0