Skön vecka med sköna vänner!

Här kommer en liten sammanfattning av de senaste dagarna

Tisdag
Jobbade hela dagen men på kvällen åkte jag vill valnöten för taco tisdag. Det var jag, martina, flori och floris kompis som är i amerika och reser runt. Jag blev sjukt impad av henne. Hon har rest runt i sydamerika i 3 månader helt ensam med bara en väska och ingen mobil! Hon har varit i brasilien och argentina men igår åkte hon till nya zeeland och hon åker tillbaka till frankrike i februari :O Jag skulle också vilja göra något liknande men vet inte om jag skulle ha tålamodet att fixa och dona med boende helt ensam varje dag i flera månader. ¨

Onsdag
Jobbade hela dagen. S skulle egentligen vara i skolan men Kevin (som var i SF) hade nykeln till ena bilen och Carrie behövde en bil till jobbet så jag blev utan bil. Det resulterade i att S inte kunde gå till skolan haha. På eftermiddagen kom carries föräldrar hit. Hur söta som hellst. Mamman går runt och sjunger de senaste radiolåtarna och pappan spelar gura ;) I går köpte jag nämnligen Melindas gura så idag har jag och carries pappa lirat lite. Han ska lära mig bare accord imon :D
Igår kväll åkte jag, melinda och anna in till valnöten och köpte oss en halloweendräkt. Det fanns sjukligt många dräkter!! Det slutade iaf med att jag köpte en sjömansdräkt fast kvinnlig då så att säga (sjökvinna?) Efter det tog vi en spontanfika på ett litet fik. Sätt satt vi och garvade tills vi nästan ramlade av stolarna hahah! Sen åkte vi så klart till safeway. Därefter åkte vi till en parkering och andades in helium från en heliumballong hahah! Ni får mig verkligen att skratta. Jag har alltid så himla kul med er!! NI ÄR BÄSTIGAST!

Idag
Började jobba vid 11, spelade gitarr med Carries pappa, hämtade e på skolan, slutade, åkte till target, åkte hem, spelade gitarr, åkte till berkeley till min engelska kurs och nu ligger jag i sängen och ser fram emot min sovmorgon till 12 imon. VIKTIGT!

Längtar tills imon för då ska de firas halloween med mina snygga och fräna kompisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0